Sunday, February 23, 2014

Zela's Skirt - החצאית של זלה

I am pride. First skirt by my student.

שלום קוראים!

למרות שסביר יותר שקוראות :) בכל מקרה סימן קריאה לכולם ושבוע טוב.

העליתי את התמונות לבלוג ונסעתי לב"ש, לאימא , ועכשיו התגנבתי לחדר עבודה לכתוב את הפוסט. עוד שניה יתפסו אותי ויאשימו בחוסר תשומת לב.. גם הכלב איתי כאן בחדר, באופן זמני, מפנה מקום לחתולה של אימא שתלך לאכול. והוא מיילל כמו פולני אמיתי. סה לה וי, literally. 


אבל לא אכפת לי מכלום, כי אני- גאווה. הפוסט הזה עוסק בחצאית של זלה, שהיא תפרה בסדנת המתחילים שלי לפני שבוע.







זלה רוטנברג היא תל אביבית אמיתית, אחת שחיה ונושמת אופנה. מין אשפית כזו שמכירה את כל שווקי הפשפשים הכי שווים באירופה, מעצבת לבד את ביתה ותמיד תקפוץ איתך לתערוכה חדשה. כיף גדול היה לארחה בסדנה שלי וללוות אותה במסע תפירת החצאית הראשונה שלה.




זלה בחרה בבד שחור, שהיא הצליחה לאלף אותו (למרות היותו עשוי מפוליאסטר) ואף לצאת עם תוצאה די משגעת, לדעתי (וגם לדעת כמה עוברות אורח). אני מאפשרת לבנות לבחור לבד את האורך, רמת הכיווצים, והפרטים העיצוביים שהן רוצות ללמוד. יכול להיות שזה הופך את העבודה שלי לקצת יותר קשה, אבל זה מאפשר להן להתנסות בעיצוב ולעקוב אחרי תהליך המחשבה שעומד מאחורי יצירת בגד.




אני מאוד אוהבת את הנפילה של הבד שלה, וגם את האורך העדכני (השמעתן שהקרסול הוא האיבר החם החדש?). אבל היופי האמיתי של החצאית הזו הוא בקונסטרוקציה. זלה רצתה כיסים, אבל לא רצתה תפר מאחור, אז לימדתי אותה להכניס רוכסן נסתר לתוך תפר צדדי עם כיס. מי שמבינה קצת בתפירה יודעת שמדובר במהלך לא פשוט, והרוכסן צריך להיות מדויק במיוחד.
היא הצליחה- לראייה ראו את הקלוזאפ בתמונה למטה. הרוכסן נגלה רק באמצעות הצ'ופצ'יק הקטן שלו שמציץ בחגורה.







הסוד בתפירה מקצועית כזו הוא גיהוץ נכון ומתוזמן, ואני שמה על זה דגש רב בסדנאות. לשמחתי הקבוצות הקטנות מאפשרות להתעכב על הדקויות האלה. זה חשוב, כי הרי ידוע שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.


איזה יפה היא פה? נורא נהניתי לצלם.




בקיצור יצאה אחלה חצאית, וזלה מתכוונת לתפור אחת דומה לבת שלה, משאריות הבד. היא גם קנתה בד אפריקאי משגע, והוציאה את מכונת התפירה הוינטאג' שלה מהמחסן, כך שכולי תקווה שהחיידק נתפס ויהיו עוד חצאיות רבות בחייה. 





בנתיים יש לה אחת סופר מגניבה עם כיסים.

הסדנאות לשבוע הקרוב כמעט מלאות, אז מי שרוצה ומתלבטת, יאללה בואי! החיים קצרים ורצוי למלא אותם בחוויות מרגשות ומספקות. 
פרטים והרשמה בדף הזה, הנמצא בסרגל העליון של הבלוג.

כדי לשמור על קשר ולקבל פרטים על ארועים ומוצרים מגניבים שעתידים לבוא, השאירו את הפרטים שלכן כאן. בקרוב תהיה לי רשימת תפוצה מסודרת וכמה מתנות יפות על מנת לחגוג את היום הזה :) 


חיבוק ושבוע מצוין,

מילנה

2 comments:

  1. A very interesting and nice blog.
    Greetings from Portugal

    Paulo Gonçalves
    http://viajaredescobrir.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Paulo,

      and please feel welcome.

      :)

      Delete

תודה לכל המגיבים :) I love reading your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...